یادداشت
گفتگو و گزارش

انتخاب پیمانکاران براساس سامانه الکترونیک دولت انجام  می‌شود

انتخاب پیمانکاران براساس سامانه الکترونیک دولت انجام  می‌شود

برگزاری 228 میلیارد ریال مناقصه در آبفای کهگیلویه و بویراحمد/شفایت عملکرد رویکرد اصلی دفتر قراردادها

به گزارش افتونیوز، افشین فتحی در جمع خبرنگاران با اشاره به عملکرد چهار ماهه دفتر امور قراردادهای شرکت آب و فاضلاب استان  اظهار کرد: انتخاب پیمانکاران واجد شرایط برای  تمامی مناقصات  و استعلامات طرح های عمرانی  و داخلی شرکت آبفای استان   بر اساس  قانون برگزاری مناقصات  و با استفاده از  سامانه تدارکات الکترونیک  دولت انجام  می‌شود.

مدیر دفتر قراردادهای  شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: طی مدت سپری شده از سال جاری بیش از 28 فقره مناقصه طرح های عمرانی، 27 فقره استعلام طرح های عمرانی و 18 فقره نیز پیمان منعقده  از محل داخلی در شرکت آب  و فاضلاب  استان برگزار شده است.

فتحی میزان مبلغ این تعداد قرارداد را  بیش از 228 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: تهیه بانک اطلاعاتی منظم از کلیه مناقصات و استعلام ها بصورت جداگانه  از دیگر فعالیت های صورت گرفته توسط دفتر قرارددهای شرکت آب و فاضلاب استان است.

مدیر دفتر قراردادهای  شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد برگزاری  و اطلاع‌رسانی شفاف و فراگیر مناقصات را  از رویکردهای  اصلی این دفتر  عنوان کرد و گفت: سرعت در جوابگویی به کلیه ارباب رجوع و پیمانکاران نیز به صورت جدی در دستور کار دفتر  قرادادهای شرکت آبفای استان قرار دارد.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها